Dostawę zakupionych produktów realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i K-EX lub Poczty Polskiej. Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienia były realizowane sprawnie i możliwie szybko.
Jeśli masz pytania odnośnie wysyłki Twojego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem wysyłek pod numerem:
794 11 22 33 Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę za pobraniem, otwarcie przesyłki może nastąpić po zapłaceniu pełnej kwoty pobrania kurierowi. W przypadku uszkodzeń transportowych należy niezwłocznie wypełnić odpowiedni protokół szkody i poinformować nas o tym fakcie telefonicznie.
Jeśli chcesz sprawdzić status doręczenia Twojej przesyłki realizowanej przez firmę kurierską, kliknij w poniższy link, który przeniesie Cię na stronę firmy DPD:
ZLOKALIZUJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ W SYSTEMIE FedExZLOKALIZUJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ W SYSTEMIE Poczty Polskiej