Jeśli masz wątpliwości odnośnie prawidłowego działania zakupionego u nas systemu do tresury, możesz skontaktować się z Działem Serwisu. Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.
661 453 919
Po podaniu numeru gwarancji i dowodu zakupu możesz również opisać problem i przesłać wiadomość na adres:
Jeżeli podczas konsultacji z serwisem zostałeś poproszony o przesłanie swojego systemu lub wybranych elementów, dołącz do przesyłki wypełnione zgłoszenie serwisowe,
które znajdziesz tutaj.
Prosimy nie składać zapytań jeśli zakupili Państwo
okazyjnie na aukcji tańsze produkty nie posiadające certyfikatów lub
niewiadomego pochodzenia. W związku z dużą ilości takich zapytań i
wysoką awaryjnością tych urządzeń nie jesteśmy w stanie zajmować się
takimi sprawami.
Targi ZooBotanica we Wrocławiu odbyły sie w dniach 2-4 wrzesnia 2011 roku.
więcejJak działa obroża elektryczna, antyszczekowa czy elektryczny pastuch dla psa i kota ?
więcej