Jeśli masz wątpliwości odnośnie prawidłowego działania zakupionego u nas systemu do tresury, możesz skontaktować się z Działem Serwisu. Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17.

661 453 919

Po podaniu numeru gwarancji i dowodu zakupu możesz również opisać problem i przesłać wiadomość na adres:



Jeżeli podczas konsultacji z serwisem zostałeś poproszony o przesłanie swojego systemu lub wybranych elementów, dołącz do przesyłki wypełnione zgłoszenie serwisowe, które znajdziesz tutaj.

Prosimy nie składać zapytań jeśli zakupili Państwo okazyjnie na aukcji tańsze produkty nie posiadające certyfikatów lub niewiadomego pochodzenia. W związku z dużą ilości takich zapytań i wysoką awaryjnością tych urządzeń nie jesteśmy w stanie zajmować się takimi sprawami.

Ładowanie...

Ten serwis używa plików cookies (niezbędne do prawidłowego działania).Nasza polityka prywatności i plików cookies

Akceptuj